*snörvel*

 7 feb



Penicilin å fika med lussebulle å varm choklad. Telefon med Ylva i en timme, dagen är räddad. Men kom genom samtalet fram till att jag måste gör en god...eller ja TVÅ..goda gärningar, för jag är inte säker på att jag har gjort "årets". Så håll er framme om ni vill ha en god gärning gjord.

onödigt vetande, men min bror har gjort ännu en upptäckt; det tar 2 sek för luften, när han blåser, att komma till hans tår.
(ni märker ju vilken givade dag det är, har sjukt mkt att göra)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Fy va bra! Inte riktigt lika bra som den pyntade enen, men snudd på. Kanske är det så att skämten inte ändrats utan min humor anpassat sig? :)

Idag ser jag ut som en julgran fast omvänd o med felfärgad fot. .y

2007-12-14 @ 17:42:58
Postat av: Anonym

Om du nu är sjuk så tycker jag inte att du har så mycket att skylla din brist på uppdatering på. .y

2007-12-16 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0