On the road

På väg till mamma, på väg till Tinas kalas och förhoppningsvis på väg till frukost.
Hälsade på Jocke innan vi åkte, fick en kram och fick rastat Rocky lite. Nu sover han vid mina fötter (Rocky alltså, inte Jocke). Han är söt...

Hur kan det vara att idag, när vi ska på grillkalas, är den enda dagen på typ två veckor som det regnar!? Ser hopplöst grått ut, men men, det sista som lämnar människan är ju hoppet sägs det ju. Det är nog väldigt sant för det mesta.
På måndag börjar två veckors jobb, så de som vill ha kontakt med mig kan ju försöka. Jag har mobilsvar. Men det blir nog riktigt skoj :) like back in the old days.

Mobilt bredband is the shit, men tyvärr är det lite taskig mottagning här ute i skogen (sitter i bilen på väg till mamma som sagt) och då går det inte så jättebra att ladda upp bilder, så thanks for your consideration.
Jag ska få glasögon, det kan behövas.

Haha, inget vettigt blogginlägg, men jag har inget bättre för mig här i bilen.

Ha de gött alla.
Have a nice day.
Schönen Tag alle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0