Alla hjärtanens då...

image114

Synd bara att jag inte fick med hela hunden. Men ni fattar vad vi har gjort idag kanske? Vi har varit på hundklubben och agilitylerat :) Rocky sprang genom varje tunnel bara jag pekade och sedan, vips, var han uppe på både A-hindret och balansbron! Det enda som är lite svårt är bara slalom, Rocky fattar ju inte varför han ska gå fram och tillbaka hela tiden, han vill ju bara ha BaconOst, haha.

Idag är Alla Hjärtans-dag och jag har ont i huvudet. Jag har en liten cup på gång som inkluderar en mobiltelefon, en engelsman och ett sms :) Hoppas att han blir glad.

Oj, nu är det dax att rusa, vill hinna fota lite innan vi öppar.

Kommentarer
Postat av: carina

skitfräckt foto!!! hoppas du har en underbar alla hjärtans dag! kram!

2008-02-14 @ 21:39:45
Postat av: Hanna

Vad för engelsman?

2008-02-15 @ 17:05:55
URL: http://tanthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0