Hipp hipp...

...hurra hurra hurra HURRAAAA!

:)

Jag har fått en skruvdragare :)

Kommentarer
Postat av: Lilla Irmas matte

Hej där.

Tänkte att jag skulle se vad som hände om jag tryckte på ditt namn i kommentaren på Irmas blogg, och då hamnade jag här. Trevligt.

Så söt Rocky är. Ser ut som en liten buse han med ju!
:-)

Det var kul med BaconOsten, att du frågat i ostdisken. Hihi. Men det är rätt, det är sån ost på tub. Det finns ju i leverpastej med, men i de affärer jag brukar handla i finns det bara mjukosten, tyvärr. Man får väl variera sig helt enkelt.

Lät härligt att ha hunden med på ridturen! Lite avis faktiskt. Men jag slutade rida för ungefär ett år sen, efter att ha varit medryttare till en islandshäst några år. Man hinner inte med allt man vill har jag insett.
:-)

Ha det bra!

/Pernilla

2008-02-03 @ 20:40:05
URL: http://lillairma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0