Arctic Equestrian Games

Norge, Stokke, där befinner jag mig just nu. På Brunstad Conference Center  (http://www.bcc.no) ett enormt ställe, gå in på websidan och kika om ni vill se mer.

Här är massor av snö så det har varit lite svårt att ta sig ur stallarna, så jag har promenerat hästarna fram och tillbaka i stallgången, 15 min/häst och vi har 6 hästar här än så länge. Motionen råder det ingen brist på och i eftermiddag så kommer våra andra 7 hästar hit, så jag och Klara ska nog ha och göra. Ska snart pulsa ner till stallet och fodra lunch.

Kommentarer
Postat av: Pc

Har kollat hemsidan, karta och satelitbilder. Det ser skitstort ut! Ha det så kul även om det är arbete.

2009-01-19 @ 22:15:33
Postat av: Pc

Hej har kollat både satelitbild, karta och hemsida. Ser skitstort och flott ut. Det blir säkert arbetsamt men kul.

Ikväll har jag varit och lyssnat till Mattias Klum oc sett fantastiska naturbilder. Han gästade Falkenberg oc fyllde Stadsteatern. Det var inspirerande för mig precis som aeg säkert är för dig. Ha det bra. Rocky hälsar mwerihtmö23dyö 2q -awk5 du vet säkert vad han menar.

2009-01-19 @ 22:24:10
Postat av: Anonym

Grattis!! .y

2009-01-31 @ 04:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0