Quainton Stud

Nya tag, nu har jag varit ute pa tavling igen. Denna gangen ett Derby, vilket betyder att man borjar sin runda inne i en arena och sedan hoppar ut for att manoverera sin hast over nagra "naturliga" hinder, sedan hoppar man tillbaka in for att avsluta sin runda inne i arenan igen. Vi var inte perfekta och ingen rosett denna gangen heller, men jag ar nojd med rundan for vi var nog snyggaste ekipaget i alla fall!
For er som vill se rundan klicka har --->  http://www.youtube.com/watch?v=qXoNQAZX-4k
Som vanligt jag och Kato.
Nu laddar vi infor nasta tavling som  nog maste bli en 1,10m.....minst :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni var jätteduktiga!! Synd att inte Rocky fick vara med och heja på er på banan. Hade ni låst er ute???

2010-07-11 @ 07:28:37
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Elin

Mamma: Haha, ja vi grillade med Simon i hans lilla by, stallde bilen dar vi grillade och traskade ner till pubben och sedan till Simon. Inte forrens vi satt i taxin hem kom vi pa att nycklarna lag kvar i bilen. Men som tur var hade vi lamnat de sma hoga fonstrena oppna, sa jag krop in dar!

Rocky fick inte vara med :( inga hundar pa omradet.

2010-07-11 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0