Tisdag kvall

For nagra veckor sedan bokade jag tid hos frisoren for att klippa mig (igen, som man gor). Jag och Rich brukar oftast boka tillsammans och stressa dit en halvtimme innan de faktiskt stanger, men denna gangen hade de bara tid for mig. Snall och omtanksam som jag ar dock, sa erbjod jag mig att klippa Rich istallet.
Nu vet jag atminstone en som himlar med ogonen och tanker "snalla, hjalp henne nagon". Men nej, Hjalmar, det tog faktiskt inte mer an 40 minuter max (...typ) denna gangen. Inte heller klipte jag mig i fingret!
Feedbacken fran folk har varit valdigt possitiv. De flesta sager att det ar mycket battre an nar han gar till den vanliga frisoren. Kan ocksa bero pa att jag tog NOLL notis av vad han sa (muttrade) under sjalva proceduren och han hade NOLL att saga till om hur han ville att resultatet skulle bli. Helt ok, enligt mig...och tydligen de flesta andra ocksa.
Nu maste jag smaska vidare pa min skaldjurs/pasta skal, som jag valde till middag ikvall. Det maste se ut som att jag gillar den (fast jag inte gor det) for Rich ville inte byta mot sin kottbulls/spagettu skal. Elakt!
Ibland aker vi till "The Shot over" i Oxford, det ar ett jattestort skogs/park omrade precis i utkanten av stan. Da passar vara hundar pa att gora det mest naturliga for hundar. T ex, klattra i trad...
Se hur glada vi ar pa vara promenader. De ar underbara..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag saknar er allihopa!

2011-01-11 @ 21:49:59
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh vad jag saknar er allihopa!

2011-01-11 @ 21:51:11
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: Pc

Ingen snö!!!! Era mannar på firman måste ha jobbat hårt... Rocky måste ha lärt sig av Linus, jag vet hur gärna han ville upp i äppelträdet...

2011-01-11 @ 21:56:01
Postat av: mamma

hur kom dom ner från trädet, hundarna???

sen så är jag ju nyfiken på hur rich ser ut nyklippt!!!

2011-01-12 @ 21:33:25
Postat av: hjalmar

ja men då har du ju sänkt dig med ca 1,5 timme då ju ;)

2011-01-16 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0