"Jag far ta tillfallet i akt..."

Att greja med mina bilder nar jag ar hemma sjuk fran jobb och tavlingar.
Har varit lite krasslig i nagra dagar och idag avbokade jag faktiskt lite jobb for att ta det lugnt. Hade jag haft ett kontorsarbete hade det val inte varit en ursakt. Men nar jag nu sitter och rider sa ar det inte rattvist mot varken mig eller hast att inte ha full styrka och kondition. Red 3 hastar igar och pustade rejalt efter 20 minuter, sa idag har vi alla ledigt. Akte ivag och gjorde lite stallarbete och ryckte Jamies man imorse, men that's it.
Da far jag tid till det har istallet..

Kommentarer
Postat av: Pc

Snyggt Elin!

Förstår att du har mycket vackert som ligger och det är synd att du måste bli sjuk för att hinna visa det. Den blå gillar jag speciellt.

Pc

2011-03-09 @ 17:03:03
Postat av: .y

Du är grym!! När kommer du hit igen?

2011-03-09 @ 19:28:16
Postat av: monica

Kanonfina bilder!! Kan man få en lektion om några veckor????

2011-03-10 @ 07:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0