Som en liten vante...

..flog jag av Alliance i sondags, nar vi var och tranade pa terrangbanan. Vi hoppade ett av tva hinder i en kombination, Alliance snubblade efter forsta och jag hamnade i obalans. Forsokte att halla mig kvar men kom till den punkten nar jag insag att jag var tvungen att slappa taget. Inte roligt.
Duns, sa det, for marken var valdans hard! Fick ligga kvar lite pa marken tills allt slutade snurra. Huvudet fick sig en small.
Men hasttjej som jag ar klattrade jag upp pa Alliance igen och gjorde ett nytt forsok, som gick mycket battre, och sedan hoppade vi nagra fler hinder bara for att se till att vi faktiskt kunde.
Mandagen var inte speciellt skoj. Med en spanningshuvudvark som heter duga tog jag mig till jobb nummer 1 och red tva ponnyer, det gick bra. Nar jag kom till jobb nummer 2 och Kato (som har en valdans gung i sitt steg) sa sa hela mitt huvud och min nacke NEEEEEEEJ! ONT! Sa det blev inte sa mkt ridning. Alliance fick vila och jag satte mig i soffan nar jag val kom hem.
Fast hur "sitter" man nar man har varldens blamarke i landryggen? Med manga kuddar ar svaret.
Idag har jag varit ledig och akte med Richard i lastbilen imorse, det var da jag tankte att jag far nog faktiskt ga till lakaren idag. For varje litet gupp var som ett knivhugg i ryggen.
Lakaren sa: Hjarnskakning, ta det lugnt och rontgen sa: Ingen fraktur, mjukdelsskador.  Fast han sa aldrig att jag maste ta det lugnt...
Nar jag kom hem pa eftermiddagen sov jag...lange...
Den har lille kompisen bor i varan tradgard!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe helt rätt att inte gå till läkaren förens man håller på att falla isär. Hårdare tjej får man nog leta efter!

2011-05-18 @ 05:17:43
Postat av: Elin

Jag gick ju I alla fall dit!

Far man fraga vem du ar?

2011-05-18 @ 08:42:02
Postat av: lovisa

AHA va söt!

2011-05-18 @ 09:11:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh jag antar att detta är Rockys bästa vän! Att han sitter i fönstret med nosen tryckt mot rutan för att se den och att han är först ut genom dörren för att... pussa sin vän :)

2011-05-18 @ 13:35:26
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: Pc

Hur kommer det sig att Rocky inte ätit upp den?

Håll dig nu lugn så du kan satsa för fullt igen när du är återställd, inte förr!

2011-05-18 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0