Karta och kompass

Ingen väg i livet är rak, det är en sak som är säker. Mina vägar verkar svänga hej vilt, nu gjorde den åter igen en 90 graderssväng. Slutade lite fort som jag började på mitt nya jobb. Arbetskamraterna var super, verkligen jättetrevliga om än endast killar (en kvinna). Men jobbet i sig var inte jätteintressant, jag tror uppriktigt sagt inte att kontorsjobb är någonting för mig, jag är mer praktisk lagd.
Nu bär det av till trygga marker, nämnligen Anna och Horse Farm.
 
Nu letar jag liten stuga eller hus i falkenbergsområdet, om du vet något är du välkommen att höra av dig.

Annars idag: Skogstur på Electra, vilken trevlig häst hon är, kan nog bli maffig. Lite bus finns det i henne.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja ibland tar livet andra vägar än man tänkt. Och ibland är det faktiskt till det bästa. Jag vet ett hus, vitt stort och med trädgård som snart är till salu. ;)

2007-08-23 @ 19:45:09
URL: http://tanthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0