Notiser

Oj oj, här händer grejer. Först och främst:
Grattis till Pia, som i helgen red 80 km i Rättvik (en tävlingsritt som inkluderade ett stycke upp för slalombacke *phu*) och inte nog med att hon blev godkänd, hon red till sig en 3:e plats. Massor med grattis till henne och hennes häst Pamiros.

Lika bra att fortsätta.
Lycka till Johan, med din nya lägenhet och din nya 40" (eller om det var 42") HD-TV och 100 Mb/s bredband, med allt detta kommer dina studier att gå galant. (psss...mina föräldrar har också 100 Mb/s). Jag kommer snart och hälsar på!

Hanna, nu  är du riktigt vuxen, Tuppeware-partaj. Vad har vi att vänta här näst? Men hennes lägenhet blev riktigt fräsch med alla nya möbler (kika på http://tanthanna.blogg.se).


Lämnade pappa i Halmstad i morse, för att sedan fortsätta direkt till stallet. Hade fått i uppgift att rida Electra idag med det visade sig att hon var dubbelbokad och Stefan vart lite kvickare än jag så han hade redan tömkört henne när jag kom. Sedan blev det en liten fotosession och Stefan försökte lura på mig en tjusig liten fölunge (om ni undrar så har jag inte sagt nej, men det är ändå ett deffenitivt nej, jo det är det....eller?) och det är ju lite svårt att motstå.


              image4

Jag får nog fundera på det lite...

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kan bli lite trångt med fölet i vardagsrummet :)

2007-08-14 @ 09:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0