Canon powershot IS S5


Jag älskar min kamera!

:)


Imorgon ska jag hjälpa pappa och Hjalmar att flytta lådor till deras nya lägenhet. Stackars Hjalmar fick ju 6 veckor till på kryckor, jag tycker faktiskt synd om honom. Vad är han uppe i nu, 16 veckor? Jag minns ju hur trött jag var på kryckor efter bara 2 dagar (sedan stod de bakom dörren i mitt krypin, om man biter ihop och anstränger sig riktigt ordentligt syns det ju inte att man haltar och då slapp man ju skäll av Dr Pauly, eller?)

Nej, jag har inget vettigare att skriva idag. På tisdag ska jag och titta på häst dock :) 

(Mamma: Lugn, jag ska inte köpa. Malin ville att jag skulle ta hand om den bara, så vi ska dela.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Till sommaren får vi väl komma och rida igen?
Kram!

2008-01-01 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0