Julkort

Skulle lägga in ett jättefint julkort, men nej minsann det gick inte, blogg.se satte sig på tvären.

Sitter hos mamma i stugan, Rocky ligger brevid och...tro det eller ej, men han snusar och sover. Han har ju gått lite på stan idag och sedan har han ju tuggat sönder vedträn' och "lekt" med Linus. Det tar på krafterna. Själv har jag pyntat och slagit in julklappar så pappret flög. Idag har jag handlat två julklappar till! Hjalmar och Tinuskusinus.


jag gör ett nytt försök med bilden:

...nehepp. kanske imorgon.

Ylva: Jag har haft dina fiiiina örhängen på mig hela dagen idag och jag har kännt mig SÅ fin och julig. De vart sjukt snygga till min nya hårfärg. (tog bara av mig dem nu för att Rocky ville leka med dem)

image68
Nu gick det bra :)   God Jul allihopa! (om jag inte hinner skriva ngt imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0