mäktigt



Vi har bilpool, fast det är mest jag som kör. I förrgår till exempel så körde jag och Hjalmar till Halmstad och hälsade på Lovisa. Vi tittade på alla fina hästar och Rocky badade i leran. Hjalmar fick en ny playstationkontroll (finally) och jag jagade kamera, den fanns dock inte i Halmstad. Vi gjorde ett stopp på Max för middag och efterrätt...hjalmar och rocky åt lite glass iaf, sedan gjorde vi ett sista försök med kamerajakten i Falkenberg och se där!! Där fanns den. Dock en tusing dyrare än överallt annars, så jag pratade och flörtade och gjorde mig till så det bara small om det och vips så gick jag hem med kameran, en tusing billigare :)

Igår vaknade jag med "AJ" i halsen och idag har jag snytit upp en halv hushållspappersrulle på 4 timmar. Men tillslut gav jag upp och åkte hem. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma med tåget så att jag kan hämta honom. (Jag kanske skulle sasta på en färdtjänst/taxi framtidayrke?! Fast med lokalsinne lika med noll så ska jag kanske ta mig en funderare till.

Helgen närmar sig och jag och Rocky ska och hälsa på dagmatte på söndag, för dagiset hade kö...på 80 (!) hundar.

Nä, nu måste jag snyta mig...igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah.. höststorm vid havet, underbart...

2007-12-07 @ 20:25:01
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: en pakettant

men tänk om du får tre skruvdragare då?

2007-12-10 @ 09:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0