Schönen Tag nach alles

Sicken' dag, jag har varit på jättebra humör :) Skrattat en massa! Konstigt nu när jag tänkte efter, för jag har nog verkligen varit på bra humör hela dagen, det var längesedan. Kan det bero på alla pepparkakorna eller skumtomten jag fick utav pappa? Jag tror på skumtomten.

Ja, helgen var ju givande. Egentligen skulle jag ha behövt vila upp mig från förkylningen, men nähä då, Elin skulle minnsann ut och roa sig. Så jag och Rebecka tog bussen till Halmstad, mötte upp Patrik (Rebeckas...fd. blinddejt) och lite senare även Ylva. Vi satt hos en trevlig kille vid namn "chill macarill" ända tills klockan blev...mycket, då gick vi ner till biljard-baren. Medan vi i godan ro spelade biljard, bråkades det för fullt i bakgrunden och det var först när vi var på väg upp och ut och mötte ambulanskillarna med båren som vi föstod att "AHA, det har hänt ngt". Resten går att läsa på www.hallandsposten.se.
Men det var faktiskt inte vi som började...


Såhär fint är det i vår dressyrhörna nu för tiden:





Uppdaterat!!!
Till er som känner er träffade....
...skulle jag bara säga att Rocky önskar sig ett fint läderkoppel i julklapp. Helst ett Cherry färgat, han tror att det kommer passa bäst till hans nya halsband...som han också önskar sig.
Sedan önskar han sig nya trekking-skor till sin Matte, så att hon kan hänga med i svängarna på promenaden. Går alldeles för långsamt ibland tycker han. Han har sett ett par svarta...

Kommentarer
Postat av: mamma

Då kan ju Rocky köpa dom, får han inte sitt barnbidrag? Jag skrev väl att det var lite luddigt i ditt paket, gjorde jag inte?? Och trekkingskor ska väl inte vara luddiga?

2007-12-12 @ 18:35:17
Postat av: Hanna

Jag tror att trekkingskor blir luddiga när Rocky bekvämat sig lite med dom. :)
Sen har jag sagt till dig Elin, din klapp är inhandlad och inslagen allaredan och ligger här på mitt vardagsrumsgolv och väntar på att bli släpat till stugan. Listor på önskningar ska komma i tid.

2007-12-12 @ 20:25:09
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Lördagen var himla trevlig. Men jobbigt folk som ska bråka. Känns sådär att säg att jag blivit utslängd från krogen nykter.
:)
Sista bussen hade gått o jag orkade inte ringa taxi så jag gick. Sen läste jag igår att det har vart skottlossning för tredje gången här där jag bor så nu får jag inte gå ut o gå för min chef, så bra var väl det att jag fick en sista promenad i lördags.

Jag önskar mig för övrigt pengar. Behöver inte ens ses som julklapp, funkar bra som torsdagspresent också! .y

2007-12-12 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0