Statistik


Ok, var just inne och kollade, ja ni förstår man kan kolla hur många som varit inne på ens blogg varje dag, och så då att idag är den hela NIO personer som varit inne och läst (iaf tittat) på min blogg och jag har bara TVÅ kommentarer.
HALLÅ! Därför tycker jag att nu när du läser detta så måste du iaf lämna en liten not under "kommentarer" bara för gott syfte....eller för att jag är så oerhört nyfiken på vem det är som läser min blogg!

Så, klicka på länken "kommentarer" här nedanför och skriv en rad :)


Kommentarer
Postat av: carina

mm, här kommer min kommentar iaf. men det vet du ju redan att jag brukar läsa din blogg. :)
- ja, visst är det roligt att vara här i berlin, men jag saknar sverige lite, kanske synd att det inte blev helsingborg ändå, hmm.. men hade inte det varit för mycket stad och för lite hästar och land för dig? vi kanske tar en fika i helsingborg nån gång istället ;)
*kraaam*

2007-12-10 @ 23:04:32
Postat av: Anonym

Det finns ju två linjer, en för unika besökare o en för sammanlagda antalet visningar. Trodde jag hade en massa folk som läste min, men det var ju mest bara jag själv som gång på gång gick in o kollade hur det såg ut när jag uppdaterade. :)
Jag läser iaf o är här en massa gånger om dagen o tycker helt klart du ska uppdatera mer! :) .y

2007-12-11 @ 20:18:48
Postat av: Sofia

åsså jag:-) Fin blogg eller hur man nu uttrycker sig. Jag vill också ha en, men vad ska jag skriva på den då? Jag har ju så mycket ord i mig, men de kommer ut när jag är på jobbet med dig,,,har inga kvar när jag ska skriva ner dem... eller inte:-) Ha det bäst! Ses i morgon!

2007-12-11 @ 20:55:11
Postat av: Farfar o Farmor

Hej ELIN det är mest Farfar som har börjat att gå till datan och det tycker jag är roligt,Jag måste ju se hur flickorna har det säger Han.God Natt krmar från Västerås.

2007-12-11 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0