Magkänsla

                 image55

"Det känns i magen om det är rätt och om det inte känns rätt nu kommer det aldrig att göra det..." Hur kan något så svårt låta så lätt? Jag trivs så himla bra ute hos Anna, det är verkligen "hemma" för mig. Så fort man kommer in i det stallet eller in på gården så blir man lugn. Så vill jag också bo, det hade varit helt underbart. Hur mkt jag än försöker att vilja så kommer jag aldrig trivas i en storstad. Jag ska bo på landet helt enkelt.
Imorgon ska jag longera Abbie lite, kanske skritta en sväng ner mot havet. Sedan ska jag jobba :)

Kommentarer
Postat av: annamia

när jag se bilden vill jag rida... ut i skogen i snabb fart!

2007-12-03 @ 08:27:09
URL: http://annamia.pesse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0