November planering

image34

Jag förstår inte hur jag ska få med allt som jag vill göra i min kalender. Jag har dock några hållpunkter;

3-4 Flyttlass till Kärr
5-8 inreda nya bygget och städa inför invigningen
9-10 invigning (jobbet)
15 inflyttning i nya stugan
 ?-29 flyttstädning i m&p´s hus
30 p&h flyttar (senast!)

1:a advent ska firas hos mamma, luciadagen ska jag jobba och därefter blir det julrusch på jobbet. Sedan är vi ju nästan framme vid Jul.

 Där någonstans imellan ska jag försöka planera in:
- en semesterresa med Johan + att vi ska gå och Julhandla i Gbg.
- jag ska få in minst en dejt med Lovisa och MINST en dejt med Ylva.
- julhandel och planering inför jul (mat måste man ju ha...)

Det är tur att man hinner andas emellan åt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt, bra att du kommer ihåg att andas.

2007-11-02 @ 12:16:06
Postat av: carina

hehe, jag förstår precis vad du menar!!! stackars! men jag älskar verkligen dina foton, de är sjukt bra!!! ta hand om dig! "skynda långsamt" *kram*

2007-11-04 @ 01:24:32
URL: http://carina-larsson-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0