Vill inte

Åh, jag vill inte bli vuxen, eller jo... Men inte ensam, det är så fruktansvärt tungt att bära allt själv. Jag vet att jag är "vuxen" nu och ska klara det mesta själv, men HALLÅ(!) jag gör inte det! Det är skönt med hundpromenader där man bara kan låta allt bubbla ur en. Tack Lotta.

Jag vet ungefär vad jag vill, men jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit. Jag vet bara att jag vill ha ett hus med stor trädgård, inte ute i bushen men inte inne i stan. Får jag bara lite lugn och ro med mina hästar och hundar, kanske en liten katt också, då blir jag nöjd. Jag ska ha en atelje också, och en skrivhörna, bibliotek och en Ibanez. Men som sagt, inte ensam.

image39
Felplacerad?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå Elin!
Du klarar det du vill klara! Och det du behöver. Tro på dej själv!

2007-11-07 @ 12:42:04
Postat av: Anonym

Sicken fin bild!

Vi kan bli ensamt gamla ihop du o jag. Det hade vart himla roligt! .y

2007-11-07 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0