Insikter

Hela veckan har gått ganska långsamt, jag har hunnit med ganska mycket ändå. Jag har packat och lyft och kört fram och tillbaka. Varit ute och gått (idag hann jag till och med en löprunda också!). Jobb igår och idag, flöt på lite segt igår men dagens kassa såg bra ut.
I onsdags var jag och red :) på en SUPERfin häst, det blir fler gånger :) Rocky han sprang med vid sidan om, men han kan inte riktigt förstå varför jag är så högt upp och vart han ska ta vägen då.

Hösten kommer och hjälp vad vacker den är, jag bara älskar tidiga morgonpromenixer när dimman fortfarande ligger kvar över åkrarna och luften är så ren att man bara inte kan låta bli att le när man andas in. Ibland tittar man alldeles för mycket ner i backen, lyfter man inte blicken så missar man allt det vackra. Man måste ägna lite tid åt att bara stanna upp och se sig omkring, man måste ta sig tid åt att bara överblicka allt och inte bara springa på. Man behöver inte alltid ha så bråttom, det finns alltid tid.

Imorgon ska jag i alla fall städa och damsuga upp allt grus som "någon" drar med sig in.


Kommentarer
Postat av: carina

ja, vad härligt och vackert det låter med morgonpromenaden! jättefint inlägg! och tack för mailet, ska svara så snart jag har lite mer tid. ;) kraaam!!!

2007-10-10 @ 21:01:59
URL: http://carina-larsson-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0