Kärr

Hälsade på mamma i helgen. Där är helt underbart fint! Tog en tidig morgonpromenad på lördagen, det var frost och luften var kristallklar.
Nästan hela lördagen traskade vi runt på A6 och IKEA, i Jönköping. Jag och Hjalmar inhandlade en liten present till vårt lilla kusinbarn (16 dagar gammal och vääldigt liten).  Jag har alltid tänkt att det där med barn det får nog vänta ett bra tag, men när man sitter där med lilla Lovisa i famnen och knappt vågar röra sig så man får kramp i armen, då tänkter man; att en sån här liten kanske inte är så dumt ändå. Barnsligt mjukis mesig man blir ibland.

Ojojoj, vad det händer massa saker på jobbet. Vi kånkar och bär mest hela dagarna. Snart ska väggen ner så vi har burit upp saker från häst avdelningen till ryttaravdelningen och jag måste säga att jag är lite förvånad över hur fint vi har gjort det. Det fick ju på något mystiskt vis plats i alla fall. Bilder kommer innom kort.
Imorgon har vi sadelprovar dag, så det blir nog inte mindre rörigt.

                   

Kommentarer
Postat av: carina

såååå fina bilder!

2007-10-18 @ 18:50:36
URL: http://carina-larsson-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0