Lovisa

Idag fick jag ett kusinbarn, lilla Lovisa gjorde sig hörd (jo, det gjorde hon, jag hörde henne i telefonen) hon är säkerligen helt underbart bedårande. Pappa och bror åker upp i helgen och får säkert se och känna, men jag jobbar så jag får ta det nästa helg.

Helgen har jag spenderat i Gbg hos min syster, vi gick runt, runt, runt på bokmässan. "Har vi varit här innan?" Man behövde nästan kompass och karta där inne, SÅ mkt att se. Jag handlade för massor av pengar :)
Sen åkte vi hem och åt bakadpotatis med räkröra.

Idag har jag varit nere i Laholm två vändor (ja, elin glömde förrådsnyckeln första vändan. ja, jag vet johan, typiskt mig) och packat ner massa saker. Man packar och packar, men det finns ändå lika mkt kvar och då har jag ändå bara en etta att flytta ur. Otroligt dock vad våran bil rymmer! Rocky var med och blev himla glad över en runda i skogen och lite bus med stallhundarna.


Såhär fint halsband kan man lära sig att göra av min syster.

Kommentarer
Postat av: carina

vad roligt med kusinbarnet - grattis! hoppas du har fått mitt mail nu, jag skickade det igen. vi får se. kram!

2007-10-01 @ 23:15:27
Postat av: Anonym

Söt! Nu är jag hemma. Imon ska jag o Andis gå lite på stan vid tio så om du har vägarna förbi så ring! Eller ring ändå. :)
Håller på med "Män som hatar kvinnor.", drar lite på det för vill inte att den ska ta slut. Vad ska jag hitta då att läsa som är lika bra? Jag gillar inte ens att läsa, men inte ens det var ett hinder när det kom till denna boken. .y

2007-10-02 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0