Mkt att göra

Så var det en ny vecka igen, en ny vecka att fylla med massa saker att göra. Det börjar dra ihop sig på jobbet och snart är det dax för invigning, fram till dess är det mkt som ska göras. Vi ska bestämma hur där ska se ut med inredningen (även om Anna redan bestämt en del så har vi ju lite att säga till om) och inte bara bestämma, vi måste ju ha material till all inredning. *phu* Det är mkt att göra som sagt, om man nu tänker på att där inte finns någonting alls för tillfället.
Men det är ju inte bara på jobbet som det packas och packas upp. Nej, jag har nu hittat en liten "stuga" att flytta in i :) och där finns mer möjligheter till fina promenader än en längehet inne i stan, det var ju vad jag sökte och det låg ju närmare till än jag trodde. Falkenberg är inte så stort och man känner mer folk än man tror. 15 nov flyttar jag in och bir granne med Kusin Karoline.

Även om det spöregnar idag så känns det ändå som att vintern är på intåg.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0