32 timmar

En hel vecka avklarad, hur kul som helst, dagarna går i ett nafs. Det här jobbet är perfekt och jag hoppas att jag kan stanna länge!

Min kamera har inte blivit testad, jag har liksom inte hunnit ännu, men idag blir kanske en trip till systeryster och då kanske det kan bli lite fotograferande. Hittills är jag mkt nöjd iaf.

Rocky har också vuxit denna veckan, han har fått vara själv några timmar i sträck 2 dagar. Har gått ganska bra. Första dagen tog han sig över/igenom/under alla barriärer och tyckte själv att han hade rätt att ha tillgång till hela huset. Andra dagen dubblade vi avgränsningarna och då gick det bättre. Han har även lärt sig "ligg" på kommando, från stående och även på distans.
Veckan tuggskörd (än så länge): Hjalmars mobilladdare, Hjalmars hörlur, Hjalmars antenn till stereon, blompinne i plast, presentask i papp.
Inte så farligt måsta jag ju säga...
Nu ska det iaf bli anmälan till valpkurs, så att vi kan lära oss att gå ännu finare.


image10

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars lillebror, eller så får han lära sig att lägga undan saker. :) Han är en riktig liten gnagare.

2007-09-01 @ 17:40:21
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: lillebror

alltså skyll inte allt på rocky, det var faktisk jag som bet sönder laddaren :/

2007-09-01 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0