Balansövning

Tjoho, idag är det blogg-på-pilatesboll, går utmärkt och är nog bra för balansen. Känns som en bra dag som börjat med snabbskinkmacka och sedan promenad på Vallarna tillsammans med Dalton och Josefin, självklart var vi och hälsade på våran kompis "Baggen" och sedan var det fullt ös medvetslös på gräsmattan. Då menar jag inte att det var jag och Josefin som sprang, nej nej. Rocky först och sedan en liten gläfsande Dalton en meter efter, jättearg för att han inte hann med i Rockys greyhound-fart.

image150

image151

Detta är då Dalton, Josefin & Kalles lilla hund, en månad och två dagar yngre än Rocky. Han är borderterrier/northfolkterrier/staffordshire bullterrier, blandras med andra ord, men OJ! så söt han är.

Jag har en film att rekomendera varmt, jag och Ylva var nämnligen på bio igår. Den heter så mkt som "P.S I love you" HELT UNDERBAR! Som vi grät..eller ja, Ylva menar jag, jag snorade för att jag var förkyld, haha, bra att kunna skylla på någonting. Men nu är jag ännumer övertygad om att jag måste till Irland för de har sjukt snygga killar där :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den filmen är tokbra!! Jag, Christina och Julia var och tittade på den för någon månad sen och vi tokgrät. Jag har också ett tips, filmen 21 och filmen Vantage Point. Men hur var det med hundkursen?

2008-04-16 @ 13:34:09
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: hjalmar

trodde det var filmen med roland (falkenbergs danskung) som du menade :/

2008-04-16 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0