Ingen Majbrasa

Men fika hos Morfar & Mormor blev det, med tårta!
Annars var det stora shoppingdagen idag. Till Lager 157 bar det av, ville egentligen kolla in den nya junkyard-outletten, men det öppnade inte innan 14 så det blev Lager istället. Gick iofs lika bra, hittade min efterlängtade elvine-jacka (eftersom min syster inte ville sälja sin, synd synd Hanna du gick misste om 500.-) och sedan blev det; en vanlig svart ziphood, en blå kofta, en WESC-klänning (waaaooow Elin har köpt en klänning) och FYRA par leggings.

Idag har jag och Rocky övat in ett nytt trick, ska se om pappa kan fota det åt oss imorgon så får ni se vad duktiga vi är :D

Nu ska jag dricka cola-zero.

Dagens bilder är inte från idag utan från en fin kväll då jag och pappa var ute och gick vid ätran;
image163

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0