Jamiro

Han såg ut som en liten liten liten, väldigt liten ponny. C-ponny sa Malin. "What!?" sa jag, men det gick kanon, kände mig inte alls stor på honom och även om han hade korta steg så var han "storhäst"-aktig att rida. Han gick som en liten kula. Nu har jag även fått rida i mina nya stövlar i alla fall och aj, ruskigt snygga men...ja, vad ska jag säga, "vill man vara fin får man lida pin".
Härligt var det att få rida igen, jag hade inte tappat så mycket som jag trodde, men träningsvärk kommer jag säkerligen ha imorgon. Just det! Imorgon när jag och LillAnna ska till Gothenburg Horseshow, se på alla fina hopphästar och träffa LOVISA! :D

Idag har jag ätit Lakritspuck, den var jättegod, men inte så god som jag trodde att den skulle vara, men det var helt klart inte årets sista.

Snabbrunda med Rocky nu, sedan är det House eller DH som gäller, hu, svårt att välja.

Ha de allihopa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är hur lätt som helst att klä ut sig till bungy-jump-rep, man bara skaffar sig en riktigt tajt klänning som ser ut som ett sånt rep i färg och så har man det från topp till tå. :P

2008-04-25 @ 07:11:09
URL: http://tanthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0