Tidig morgon

Skjutsade pappa till Laxbutiken, det var någon som skulle plocka upp honom där. Tur att han har mig :)
Passade på att stanna på hundklubben på vägen hem och busade lite med Rocky. Träningsvärken från gårdagens ridning ger sig till känna. Imorgon ska jag försöka tömköra/longera lite innan jag sitter upp, se om jag kan få honom att trampa under sig till en galoppfattning, för när jag sitter på verkar han bara få panik av galoppskänkeln, vilken antagligen beror på dåliga ryggmuskler och inte helt hundra sadelinpassning. Vi får se hur det går.
Imorgon står även Van Morrisson, i Lisebergshallen, på schemat och efter det...kalas.

Dagens bild:
image158
Ludde (Ludger Berbaum) värmer upp

Måste bara länka till en riktigt bra låt också:
http://www.youtube.com/watch?v=NVky7hwuebU

Kommentarer
Postat av: carina

Bra låt, charmig video!!! Elin, kul att du skriver igen!!! *kram*

2008-04-25 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0