Ahoj

Hjalmar, jag försöker att inte skriva ut namnet eftersom jag inte vet hur mycket de vill att andra ska veta om vad som händer med deras hästar. Därmed heter han Walter.

Mamma, ja det känns jätterätt. Väntar bara på provsvar från veterinären på Rockys vacc, sedan är det fritt fram. Jag har hört att England ska vara fint, jag vet inte för jag har ju aldrig varit där.

Ylva, danke für deinen wörten, du bist ja immer bei meine seite :) und da mit will ich immer auf eine andere sprachen dich zu schreiben. Verstehes du?

Pappa, jag vet inte..måste man ha tillstånd? jag hörde att de pratade om det på radion igår, det här med att fler och fler skolor vill ha kameraövervakning, Tånga har väl det eller? och då måste man ju söka tillstånd, men jag tror inte att Walter misstycker, han är nog gärna med i "Walter realityshow", han gör doch inte mycker mer än att ligga ner, rulla lite, ställa sig upp käka lite hö, gå ett varv i boxen, käka lite hö, dricka lite vatten, vifta efter flugorna och gå ett varv.
Klára håller på att lära mig tjeckiska, så ni vet vad ni har att vänta, hehe.

Så...dobrý den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jojagog foförorsostotåror ocochoh äror gogloladod atottot dodu gogöror sosomom dodu vovilollol. Hohölollol popå atottot foflolygoga i totakoketot nonäror jojagog loläsostote inonlolägoggogetot igogåror.

Fofololkok bobarora totroramompoparor. Totänonkok omom dode hohadode lolyfoftot isostotälolloletot. Dodetot hohadode vovarortot bobrora.

2008-08-12 @ 13:33:57
URL: http://metrobloggen.se/illewais
Postat av: pc

Det var länge sedan men men en gång i tiden var jag på besök i Claras hemtrakter och då fick jag lära mig en del fraser ex mam lath, ingen aning om hur det stavas men jag fick mat. Dobry´not.

2008-08-12 @ 20:07:52
Postat av: pc

jodå jag har sett bilden, snygg sked...men hallonen var finare. ser smaskigt ut

2008-08-12 @ 23:43:04
Postat av: Klára

ahoj,

přeju Vám všem dobrou noc :)

děkuju za pomoc ve stáji, jsi moc dobrá pracantka, moc dobře se mi s tebou pracuje, děkuju moc

2008-08-13 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0