Irriterad

Jag kan störa mig på folk som inte ger mig en chans, som tränger sig före mig för att föra saker åt mig. Ok, jag kanske inte är världens mest tekniska eller smartaste, men jag brukar alltid kunna fundera ut hur saker funderar genom att titta, pilla lite och prova mig fram. Det är så jag lär mig, därför blir jag så irriterad på folk som försöker ta det ifrån mig för att "det går fortare" eller folk som hela tiden tror att jag ska förstöra. Jag är ingen idiot, jag ger mig inte in på saker som skulle ha så fruktansvärda konsekvenser om det gick fel och om det nu skulle bli fel, SO WHAT! då har jag i alla fall försökt och förhoppningsvis lärt mig något  med det.
Så alla ni som känner som jag, säg ifrån, annars blir man överkörd och det har jag blivit allt för många gånger så nu kan jag faktiskt inte bry mig om att folk blir stötta, jag måste ju få lära mig något, leva, jag med.


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra rutet! Stå på dej - annars gör nån annan det! kram

2008-08-29 @ 00:28:41
URL: http://monicam.blogg.se/
Postat av: carina

så djävla sant! låt ingen trycka ner dig! det är bara dumma svaga människor som håller på sådär!

du är bäst! så det så!

2008-08-29 @ 03:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0