Jul jul, strålande jul...



Jag och Rich var i Göteborg av två anledningar (eller fyra, beroende på hur man ser på det), en var för att jag hade en frisörtid på Salong Sense och den andra var för att gå på Jul på Liseberg. Riktigt hyfsat väder fick vi i alla fall och eftermiddagen och kvällen vart riktigt lyckad ända tills vi kommer tillbaka till bilen och inser att vi har haft inbrott. Rich's TomTom tog de, likaså lite julklappar han hade inhandlat under eftermiddagen. De roffade åt sig de tre bakelserna som jag köpt enbart för att min käre bror hade bakat dem och sedan to de min fina dator-ryggsäck innehållandes min nya kofta, smutsiga stallkläder, headset till mobilen, pannlampa och framför allt min necessär; tre av mina favorit parfymer, smink, mediciner, smycken och diverse andra saker. AHHHH! Jag blir så bloody pissed off. I slutänden är det ju alltsammans ersättligt, men ändå, det var mina privata saker. Det som jag är allra gladast för är dock att jag tog med mig min nya kamera in på Liseberg. OM de hade tagit den så ...ja jag vet inte. Men hallå, min nya fina Gucci-parfym *snyft*.

jaja, julen närmar sig och jag har bara en julklapp kvar att inhandla...kära syster. Fyra(!) dagar har jag fått ledigt, kunde fått fem men jag sparar den sista tills när jag ska åka och hämta upp Rich efter hans semester. Men FYRA dagar. Wiiie. Nu får ni inte tro att jag är trött på mitt jobb igen, det är jag inte alls, men jag har varit så fruktansvärt trött den senaste veckan sedan "Danish Christmasshow" så ni anar inte. Idag höll jag på att somna sittandes på en pappersrulle, hållandes en häst. Allt kaffe i hela världen kunde inte hjälpa mig....och så sitter jag här, när jag borde sova.

Ha de bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Pc

Skit också nu måste du ägna en semesterdag åt att fixa nytt, eller? Vad säger polisen och försäkringsbolaget?

2008-12-21 @ 20:34:58
Postat av: Pc

Snygg bild!

2008-12-21 @ 20:37:32
Postat av: Lena i Torsbo

Hoppas att allt är bra, trots visst trassel. Spooky hade roligt med Rocky på det gemensamma kalaset i Kärr i alla fall. Tänker på dig och vi ses snart på student i Falkenberg. Kramar från ett något kylslaget Torsbo, attan vad vi fryser nu.

2009-05-07 @ 09:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0