Statistik

Jag fick en kommentar utav någon att det var länge sedan jag bloggade och det är ju sant, både lillebror och pappa har nog snart gått om mig i allt vad bloggandet heter. Jag får väl skylla på att jag har andra saker för mig om dagarna då. Som till exempel idag då jag har mockat 17 boxar och matat på och av 26 hästar på skritten, haft 3 hästar i hagen, fodrat 29 hästar 3 gånger, sadlat upp 2 hästar(!), longerat 1 häst, bandagerat 2 hästar, busat med 3 hundar, skickat iväg 1 Richard till Tyskland, rullat upp 20 benlindor, putsat 2 träns, staplat 15 höbalar, sopat stallgången 5 gånger.
Ja ni  ser, phu, inte lätt att hinna med något annat här i livet, som t ex att blogga. Det gället dock att vara smart, som t ex när man inte har någon mat att stoppa i sig på kvällen, då ringer man till lillebror och frågar vad de (han och pappa) har i kylen, sedan är det bara att köra dit. Imorgon ska jag till mamma och se vad hon har i kylen.



 This week we have been taking  pictures of all horses and I'll tell you that it's not the easiest thing to do. All the legs have to be in right possition, head up, ears forward, looking a bit "two-o-clock". Smile! It required a lot of pacient and a lot of funny noises. This is Richard almost being eaten by W-K


Kommentarer
Postat av: carina

ojojoj, vad mycket!!! klart att du inte hinner blogga då, jag har också haft uppehåll ett tag, men ska skärpa mig igen.. hoppas llt är bra med dig annars! kraam och: fröhlichen nikolaus! ;)

2008-12-06 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0