Reel Big Fish, Malmö 080207

image106
Närmast i bild: min och Hjalmars polare. Mitt i bild: han i frack. Längst bort: han som spelade trumpet. Ej i bild: bortblåst.

Oj oj oj, bra de var.

Elin har då kört automatväxel för första gången, gick bättre än förväntat, liksom även att köra i Malmö. Jag var sjukt nervös och ärligt talat så körde jag lite på måfå. Tänkte liksom att; na, kan ju inte komma annat än fel och då är det ju bara att köra åt andra hållet ?! Men vi hittade en rätt bra parkering som inte krävde fickparkeringskunskaper (då det inte är det lättaste med en "Crysler"- minibuss).
Tim höll stämningen uppe, i "210km/h"-temprament, Oskar stod för den mogna biten., Petter skrämde bort oönskade, Claes...ja, claes ja. Hjalmar skötte kontakterna så att säga, Karro dubbade och tvättade rutan och jag..ja, jag körde. KUL!

Imorgon ska jag till Hanna, på söndag blir det hundkurs och förhoppningsvis bio med "sällskap".   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0