Sadelprovardag..igen

     

Idag var det storm. Är fortfarande lite besviken, tycker ju att det blåser kraftigt men jag tycker att om man ska kalla det storm, ja då ska det blåsa ännu mer!
Jag och Rocky var på Olofsbostrand, en strand som numera ligger under vatten. På tal om vatten så badade Alexander idag, i hela badrummet, haha. Är rätt grym på att knåpa på blöjor nu för tiden :)


By the way, jag såg påskliljor igår när jag var ute med Rocky, här är lite krokusar...



Jag har: Köpt en "bil"-bur åt Rocky och fått sms av engelsmannen!!!! :)
Jag vill: Vinna en miljon

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte slå ihop önskningarna - jag vill vinna en miljon engelsmän, jag kan börja med en.
för resten - har du köpt nån lott?

2008-02-27 @ 22:16:03
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir! :) Du är snäll. Tack. .y

2008-02-28 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0