Saker man funderar över

Idag var jag ute och löptränade. Nej, joggade är nog rätt ord. Rocky hängde på, han hade inte så mkt att välja på. I alla fall, det var riktigt skönt att vara ute igen, det var jättelängesedan jag sprang, jag orkade mer än jag trodde.

Oj, jag har så mkt tankar i huvudet, så mycket som jag vill skriva ner...men jag orkar inte. Det är så mkt som jag vill! Som jag önskar mer än något annat. Tänk egentligen vad mkt det är som vi inte säger till varandra. Folk säger att de är öppna, men vissa saker säger man bara inte till någon även om det skulle vara skönt. Jag önskar bara att jag inte var så feg. Om jag hade haft lite mer självförtroende så hade det inte varit så svårt att bara bräka ur sig var man tycker och känner. Det är därför jag är så tyst bland folk, jag kanske tycker en hel del men det är alltid så många andra som pratar att jag helt enkelt bara låter bli att säg någonting om jag inte tycker att det är absolut nödvändigt. Det är visserligen inte alltid såhär, ibland säger jag en massa även om det inte ens ligger så mycket i det jag säger, haha. Prata först och tänka sedan, någon som känner igen sig?


Jag har: skakat hand med sångaren i Reel Big Fish
Jag vill: åka till england och jobba med hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0