Gudrun...Pär...Elin...ja, varför inte?

"Postat av: anonym
vad du är duktig!! undrar var du har fått det ifrån:) kramar
2008-jan-17 @ 17:54"

Jag spricker av nyfikenhet, vem har skrivit det här? Kan för mitt liv inte klura ut det.


Inatt ska det blir storm :)  Då kanske ni tycker att det ska jag inte vara så glad för. Men det är jag ändå, för det betyder att om det fortfarande är storm i morgonbitti/förmiddag så kan man fånga massa grymma bilder :D
Sen är det visserligen inte jättekul att ta med lille Rocky ut i blåsten, han kan ju nästan blåsa bort. Det kanske är han som är "trombonen" eller vad var det det hette Sofia??


åh, nu kom jag på, kan det kanske vara Farfar som skrivit? :D

Pappa och jag har varit i Göteborg idag på förmiddagen och lämnat en tv till hanna. dvs burit en 40kg (!!!?) tv (ja, nu pratar vi om stenåldersvarianten, inte platt-tv) upp för trevåningar eftersom Hanna nu har bestämmt sig för att bosätta sig i ett hyreshus utan hiss.
På hemvägen tog vi en tur förbi Scandinavianphoto och pappa inhandlade sin efterlängtade kamera. Jag fick gå därifrån besviken då de inte hade kameraväskan, som jag spanat på så länge, i lager. Det var ungefär som när man får en....när man var LITEN och fick en julklapp som inte fungerade och var tvungen att vänta ända till mellandagarna för att byta julklappen. Eller (ja, man får inte börja en mening med "eller" men det gör jag ändå) när man beställer klipptid och man vill ju helst ha en tid samma dag, men det visar sig att de inte har tid förens tidigast om 2 veckor. Ja, ni fattar...


"Maaaammaa..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0