Nytt...

...i musikväg.

Öppnade ögonen och det första jag såg var en blå himmel. Dagen börjar bra, tänkte jag, men sedan somnade jag nog om och vaknade igen av slammer i köket, ljudet av kryckor mot parkettgolvet. Första gången på jag vet inte hur länge som Hjalmar väcker mig och inte tvärt om.
Blickade åter genom fönstret, drog en djup suck, grå himmel.
Hjalmar ville ha skjuts till tennishallen, Tim skulle spela och det ville Hjalmar se. Så jag körde honom dit och fortsatte sedan ut till Skorpan&Bamse. Lotta var inte hemma utan det var en halvtrött Pär öppnade dörren. Satt och snackade lite och lyssnade igenom låtar, då jag ville ha lite nytt. Sedan tog vi en tur på slingan medan hundarna kollade läget. Faktiskt en mkt trevlig promenad med trevligt sällskap. Han är ju både rolig och söt.

Nu blir det snart en tur till vårat förråd och sedan...soffan med en bok skulle jag tro, om inte lite gitarrspel!

Rocky sover som en stock, det tar på krafterna att leka, med Skorpan&Bamse.

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0