Sunday best

Saknar gitarrspel, saknar långa nätter med te och islandsbröd, saknar förr. Jag vill inte bli vuxen, jag vill inte klara mig själv, jag vill inte. Eller så vill jag bara slippa vara ensam.

"it's funny with you, when you find a guy who likes you you don't like him". Ha, ja precis, that's me.

Nu får jag faktiskt ta mig samman, det blev lite ledsamt det här inlägget.


Idag har jag betat Walter och busat med Coolman, som även fick en riktig frisering. Fin blev han och hade jag haft pengarna så hade jag köpt båda två på en gång, fiiina hästar är dom.
Rocky och har jag tränat tillsammans med Paulina och Ludde. Han är så fin Ludde, jag får återkomma med bilder.


Dagens bild:

Chagall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Så skönt att jag inte är den enda här i världen som känner så där, att man saknar förr och helst skulle slippa bli helt vuxen. Fast jag anser ju nog som vuxen, men ändå... att slippa det där vuxenansvaret med att bilda familj och ta hänsyn till alla andra och inte bara mig själv och hundarna...



Och lika knasig med killar är jag också. Jag vet inte vad man tror, att det verkligen finns en drömprins som i filmerna på tv?! Haha... Brukar tänka att jag får ta och skärpa mig, så man inte behöver va singel tills man är 80 år gammal.



Skoj att ni ska till Falsterbo. Tycker dock det verkar vara så drygt med bilköerna dit och hem, så jag har aldrig orkat åka dit. Men kan tänka att det är roligt där.



Ni får ha det så skoj och hälsa Rocky att man INTE får äta på sina koppel och halsband! :-)

2008-07-15 @ 08:19:40
URL: http://lillairma.blogspot.com
Postat av: Hanna

Har Paulina skaffat hund?

2008-07-15 @ 11:43:33
Postat av: mamma

förmodligen har du lite ensidig syn på detta med att bli vuxen. jag vet flera stycken som till åldern är "vuxna" men som inte är det i din mening. du behöver nog inte se så långt bort ...

kram :)

2008-07-15 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0