Hjälp

Vad jag är dålig på att uppdatera, men jag får skylla på att jag faktiskt inte har så mycket tid över till att sitta framför datorn numera. Antingen är jag ute på långpromenad eller också är jag i stallet, jobbet är faktiskt det stället jag är minst på nuför tiden(?). Många sena kvällar blir det ju gärna. Så här kommer en snabb uppdaterings info (för er som vill veta, ni andra kan ju bläddra förbi):
- Jamiro och Lucky har äntligen fått en ny sadel, så nu börjar hårdträningen, men jag tror att jag fortsätter rida barbacka någon gång i veckan, det är ju sjukt bra för balasen min.
- Torsdags kvällen spenderades i Varberg, Nöjesparken, tillsammans med Paulina. En utflykt till fästningen gjorde vi också.
- Fredagen var det sadelprovning för Jamiro och Lucky. Sedan agerade jag Balchaufför :D fick köra Tims mammas cab!
- Lördags eftermiddag/kväll var grillkväll hos Lotta, farmor- och far....och resten. Sedan ringde en glad Paulina och berättade att de satt på stafsingestrand och skulle gå ut så småningom, så jag for hem duschade och svidade om till mina bästaste partykläder. Kvällens destination blev Bratt och avslutades halvfem på pappas balkong.
- Söndag är/var HUNDKURSDAG :D vi tog cykeln dit och Linda hade planerat lite olika tävlingar som dagens övningar. Rocky tog hem 2(!) gosedjur med piip (den ena varade hela tio minuter, men det är en annan historia) eftersom han satte sig snabbast på kommando flest gångenl. Den andra fick han för att han gick fot, lös, brevid mig ett helt varv i inhägnaden. Tjoohoo, och nu ska vi få gå de två sista gångerna i fortsättningskursen! Han är så duktig min lille kille.

Är ni nöjda med uppdateringen? Ok, här kommer lite bilder då:
image193

image194

Kommentarer
Postat av: carina

oh, jag får lite medelhavskänsla av den första bilden där - härligt med halland! ;)

2008-06-03 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0