hjälpredor

Idag har jag plockat undan lite i lägenheten, sedan packade jag en ryggsäck, nu tror jag att jag har dubbelt så mycket att plocka undan när jag kommer hem igen än det var i morse...konstigt det där.
Jag han en promenad med Paulina och en liten gitarrlektion, C G och D är bra akord. Paulinas familj kommer antagligen ha slängt ut henne innan dagens slut, jag minns hur det var när jag skulle lära mig,  C G C G C G C G C G....C F (en silverchair-låt för er som undrar) " eeeeelllliiiiinnnnn, stääännnng dööörreeeen!". Jag är på din sida Paulina!!!
Sedan har jag och Hjalmar varit på tippen och slängt saker åt pappa, vi körde två varv så nu kan jag det där med sortering av sopor också...iaf idag. Det som blev kvar körde vi till IOGT-huset, men PAPPA, vi resonerade som så att kex och kakor...nä, det är ju inte så bra när man blir gammal, då ska man ha nyttiga saker så att kroppen orkar med, så vi tog hand om dem, du kan ta det lugnt, de är på ett säkert ställe.

ha de gött alla, nu far jag till Nässjö :D


Kommentarer
Postat av: Pappa Calle

Ännu säkrare nu för nu sparas dom till i sommar. Tack för hjälpen ungar! Det nyttigaste var väl att ni bar och slet istället för mig. DET ska man hålla sig ifrån på äldre dar ;)

2008-06-22 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0