aaaaahhhh

Vad frustrerande det är ibland. Jag får ju inte som jag vill!!!

Idag var jag ledig, vaknade kl 06.00 gick upp vid 7, lästa kollade på "Scrubs" och käkade frukost (riskakor?). Drog på mig kläderna för dagen: mina nya KyraK-ridbyxor, KyraK-underställströja, KyraK-polo, KyraK-strumpor och min fina MH-väst

:D

Körde till Halmstad för att hämta upp Hjalmar efter hans sjukgymnastik och på vägen hem tog vi en frukostmacka på McD. Lämnade Hjalmar i skolan och körde sedan ut till Horse Farm, Tjötade lite med LillAnna i stallet, longerade Happy och borstade bort minst halva hans päls, SOM han fäller nu den lurven.
Sedan kom posten till affären så jag gick upp för att öppna och skriva under. Blev så himla nyfiken så jag var tvungen att öppna lådorna och då kunde jag ju lika gärna kolla av följesedlarna också.
Rocky busade för fullt med alla katter och Annas minsting, Tintin. Men Tintin tyckte att Rocky var fjantig som bara hoppade runt och viftade på svansen, "han ska minnsan inte komma här och..." så han blev utskälld/utbjäbbad/utpipt. Men han stortrivdes hela förmiddagen, han är en solklar stall/gårds-hund.
Sofia dök upp vid 12 och då gick jag in och satte på kaffe, sedan tjötade vi lite till och klockan blev kanske 13.20 innan jag begav mig hemåt.

Så hem och vila lite, läsa och kolla "Scrubs" och spela lite gura. Men det vart ju så fint väder ute så vid 17 satte jag på mig joggingskorna och tog med mig Rocky och kameran för att åka till Glommens strand.
Kul dag tyckte Rocky, han passade på att rulla sig i ett måskardaver mellan mås- och skummjakterna. Jag knäppte några bilder, busade lite, skällde/morrade lite och njöt faktiskt. Det var jättefint och mkt skönt att promenera i Glommen.

Nu har jag även fått in en annons i HN, så nu hoppas jag på en hel drös med svar.

Imorgon är det dax för jobb igen, men vad gör väl det när man trivs så bra :)

     

Kommentarer
Postat av: carina

Låter som en mycket händelserik dag och jag bara älskar dina foton!!!

2008-03-14 @ 00:41:19
Postat av: tina

vad är det du har satt in annons på? och du, vi ses i helgen. :) vi kommer nog ner till f-berg tors eller fred. är du hemma då? //lillkusen*

2008-03-17 @ 12:26:00
URL: http://vinterfrusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0