Älgmöte

Idag var jag, Hanna och Rocky ute och gick i skogen, helt plötsligt springer det fram 3 stora älgar ca 100 m framför oss. Jag står med kameran i handen men tänker bara "oj, älgar, nu springer nog Rocky" fick alltså inte upp kameran och det blev inga kort. Rocky sprang, men inte efter älgarna.
Vi var på Lager 157 idag också, köpte ett par jeans, en tröja, två linnen, för ynka 498.- Sedan var Hjalmar och jag på T-shirt shoppen och han (min snälla bror) köpte en tröja åt mig. Ska lägga in bild vid tillfälle för den var riktigt cool.

image143

image144

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja men visst är hon söt. Lilla Irma. Men det är ju Rocky med, fast han är liksom mer tuff-söt ju. Passar en kille, tycker nog Irma.

Lät ju billigt med både jeans och linnen och allt för den summan. Jag är ständigt i behov av nya jeans tycker jag, men hittar sällan några jag verkligen gillar till rimligt pris. Och ibland tänker jag att när Irma blir så duktig att hon inte längre behöver gå på hunddagis då kan jag unna mig ett par snyggare, oftast lika med dyrare jeans... haha... tänk om hon behöver hunddagis hela livet!


Hoppas ni har en bra påsk!

2008-03-22 @ 18:46:07
URL: http://lillairma.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Härligt det låter att bo som din mamma! Blir avis ju!

De andra hundarna lämnar jag hos mina föräldrar om dagarna, för min syster bor hemma o hon pluggar, och pappa kommer hem på lunchrast och mamma jobbar inte heltid, så de är inte ensamma så mycket här. Men Irma är inte så lugn utan far hit och dit, och min syster har tinnitus och behöver lite lugn när hon inte är i skolan. Men hunddagis funkar bra, fast kostar en del. 1600 kr i månaden.

Trevligt med barndop! Hoppas det blir fint och god mat/fika. :-)

2008-03-22 @ 20:16:12
URL: http://lillairma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0