Nya länkar

Så kolla lite längre ner på sidan. Jag har äntligen lagt in Ylvas sida (mkt läsvärd), hittat min lillkusins blogg och lagt till Lilla Irmas blogg (en liten söt cavalier kingcharles spaniel (med reservationer på min stavning) som skrivet helt underbart om sina små äventyr).

Nähä Rocky har grävt ner sig i sin korg efter att ha blivit utvisad från Hjalmars rum, jag menar, Rocky ser ju hur Hjalmar saknar Linus och försöker ju bara fylla lite av det stora tomma hål han lämnat eftersig i Hjalmars säng.
Nu ligger han i sin korg (ja, Rocky inte Hjalmar) tillsammans med diverse halvt söndertuggade ting och snusar så sött.

Jag ska också lägga mig, jag har mkt som jag måste tänka igenom i natt.

Dagens bild:

image141

Världens sötaste kusinbarn Lovisa :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har kusinbarnet varit på besök eller varför är det dagens bild? Och inbillar jag mig eller har du bytt layout?

2008-03-18 @ 17:15:54
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har 7 klick att tacka dig för. Tacktack. :)

2008-03-18 @ 23:05:46
URL: http://illewais.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0