Ojoj, driftstopp

Då måste man ju skynda sig.

Ja, jag har ju inte uppdaterat på ett par dagar nu, jag har helt enkelt inte orkat. Idag kom LillAnna in i affären med sina fina John Whitaker-stövlar som var för små för henne. Syyyyyynd, för de satt som smäck på mig och då jag var tvungen att dra på mig ett par ridbyxor, för att prova stövlarna, och valde heelt fel (ett par ruskigt snygga KyraK-byxor) så blir nästa månad en väldigt snål månad. Jag får sälja något, så säg till om ni behöver någonting.

Idag har jag och Rocky joggat på stranden. Vi var ganska ensamna i ösregnet.
Idag har jag även (!!!) kommit fram till en massa bra saker, bl a:

* att eftersom jag saknar ridningen så mkt så ska jag börja rida igen :) bra va!
* jag ska sluta försöka intala mig själv att jag kanske vill bo i stan eftersom jag aldrig kommer vilja göra det och därför ska jag leta stuga skogstorp och norröver.
* jag klarar mig alldeles utmärkt själv (med Rocky såklart).
* det är en hästtjej jag är och då ska jag ägna mig åt (taaadaaa): HÄSTAR
* jag är inte så gammal och behöver inte alls känna mig stressad över vad jag ska göra med mitt liv.


TACK SOFIA! Du e min söta vän :) och hjälper mig "apmycket".


Btw, jag har fyndat solbrills på Tradera. Hjalmar tycker att de ser ut som skidglasögon, vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: carina

kul att du skriver igen, började undra vad som hänt ;) men det är bra saker du har kommit fram till iaf och jag tycker att solbrillorna är djävligt coola! :)

2008-03-12 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0