Wiiiieeee, haha

Idag ringde engelsmannen till mig, han hade lite frågor ang affären och grejer. Men ändå :)
Jag blev så himla paff, så när vi hade lagt på så funderade jag på vad jag egentligen hade sagt, haha.
I alla fall, så tog jag mig i kragen och, håll i er nu, ringde upp han igen! Frågade om han var ledig imorgon (läs söndag).
Jag är sjuuukt stolt över mig själv, det modigaste jag gjort på länge :)

Sålde en sadel idag. Var visserligen Anna som provat ut den, men det var ju jag som tog betalt, haha.

Nu måste jag leta upp den där laddaren som jag hade lagt någonstans där jag inte kommer ihåg, men nu behöver Hjalmar den iaf.

Oj, Sibel är riktigt bra på tv.

Här kommer en rolig historia som jag läste idag:
Det var två bananer som var ute och gick, en grön och en gul.
Plötsligt springer den gröna bananen iväg och gömmer sig bakom ett träd och när den gula bananen hinner fram till trädet hoppar den gröna bananen fram och säger: BUUUUU!
Den gula bananen suckar och säger: Men åh, du är så omogen.

H A H A

Kommentarer
Postat av: carina

hahaha, jag tyckte faktiskt att det var roligt! ;)
oh, men jag vill veta hur det fortsatte med mr.love! =)

2008-03-01 @ 21:39:22
Postat av: Hanna

vad hände med engelsmannen då? var han ledig idag?

2008-03-02 @ 18:54:24
URL: http://tanthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0