24312 steg

Oj, vad jag har gått idag!

När jag vaknade i morse var jag inställd på att gå promenad med Paulina, men icke. Jag var även inställd på att åka till stallet på kvällen, men icke. Istället åkte jag och Rocky till hundklubben och övade allt vi kunde, nu sitter snart "stå"-kommandot också. Efter det bestämde jag mig snabbt för att åka direkt ut till stallet på förmiddagen och eftersom jag inte började förrens kl 13 idag så räknade jag ut att, jo, jag skulle hinna. Så jag for ut till Jamiro med planen att longera den lille hästen. Men Elin och planer rimmar vääääldigt dåligt, så jag tog en tur i skogen med Rocky fräsandes runtomkring överlycklig över att få följa med.
Jag hann till och med att gå och köpa strumpor innan jobbet. Hörde du mamma? Jag har köpt egna strumpor nu!

Efter jobbet gick jag och pappsen til IP och tittade på Hjalmar och hans lagkompisar, Böljan-Skrea...jag tyckte att de var lite lojja, men pappa förklarade då att Skrea faktiskt leder serien (hur långt den nu har hunnit eftersom det faktiskt inte har gått så långt på fotbollssäsongen, eller?!). Ja, Hjalmar gjorde iaf ett inkasst som var såhär fint:
image182

Ja, han ser verkligen ut som en riktig fotbollsspelare han. Fotboll i all ära, men ibland så ser de bara för lustiga ut, t ex:
image183
Ingen som vågar sparka på bollen, tredje killen f.v ser lite rädd ut iaf.
Eller här:
image184
Förvillade hejarklacks-ledare?? eller vad är det för dans de övar in?


Jaja, för er som undrar så kan jag berätta att dagens morgonpromenad blev en kvällspromenad och jag och Paulina tog oss runt hela Olofsbo trots nästan obefintlig energi och genom viktiga samtalsämnen såsom idiotin att ha pool när man bor 100m från en alldeles enorm. Hallå?!?!?

Kommentarer
Postat av: hjalmar

tack så myvket för den fina bilden i början-!

2008-05-24 @ 13:22:53
Postat av: Pappa Calle

underbara bilder av "spelet" på plan!

2008-05-24 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0