Morgonstund har guld i mun

I'm soo looking forward for tomorrow. Competitions. Oh, no you're missunderstanding me, it's not that there is something wrong with competitions, that's quite allright. But the fact that we have to be at the place at 7 am and have 2 hours (at least) travel, means that we have to leave at latest 5 am, which means that we have to be ready to load at 4.45 am, which means that I have to be in the stable 4 am and yeah, you see where this is going na?
I have to get up really, really, really, REALLY early.

So they better do some good with the horses tomorrow!!!


Kommentarer
Postat av: Pc

sov gott då och lycka till

2009-04-03 @ 22:05:55
Postat av: .y

MEN HALLÅ! Nästa gång du svarar på kommentarer får du hemskt gärna svara på dessa frågor också:



1. När flyttar du?

2. Kommer du på mitt kalas?



Svara gärna i punktform för att undvika att något svar faller undan.

2009-04-04 @ 06:23:56
Postat av: elin

.y: Oh, jag ber så hemskt mkt om ursäkt.



svar 1. Vi åker den 23 April

svar 2. om du talar om för mig när det är så ska jag försöka ta mig i kragen och kika in :)

2009-04-05 @ 18:51:33
Postat av: .y

TACK! :)

Har ju bjudit in dig på FB, du har tryckt "maybe attending", fast iofs buggar FB en del så det kanske har blivit fel.

Nu på lördag, 11 april, hemma hos mig i Halmstad. Typ åtta (bara de bästa) pers, så litet- ,men inte nödvändigtvis lugnt.



1. Vill/kan du komma?

2009-04-05 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0