Glitter och glamour

 

Allt ser ju för det mesta bra ut från utsidan, insidan förblir osynlig många gånger. Yta är ju så mkt lättare att hantera. Insidan är oftast ohanterbar och en väldigt invecklad histora.

Idag var jag i Kirtlington Park med Rocks (hästen), i 2 timmar var vi ute. Sedan gjorde jag stallet, gick en runda mer Rocky (hunden) och red sedan Iron och Solly. När jag tog en titt på stegmätaren nu ikväll var den på

37 311 steg, det måste väl vara nog. Havregrynsgröt till kvällsmat, MUMS!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Havregrynsgröt är riktigt grejer det! Riktigt gott till frukost med banan och lite kanel på. Kram

2009-12-09 @ 18:23:45
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Pc

Jo du Elin, det är många steg. Men från insida till utsida behöver det inte vara många eller långa steg.

Ska bli kul att få spendera några dagar med dig. Vi ses på Stansted. I helgen ska jag införskaffa julsakerna.

2009-12-10 @ 23:28:07
Postat av: Pernilla & Irma

Hej. Hoppas ni har det bra så här inför julen?!

Så fina hästbilder. Supergulliga hästar ju!! Ja, och Rocky med såklart! :-)

God Jul från oss.

2009-12-14 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0