Inte bara kul

 Allt gar ju inte alltid i medvind men just nu känns det mest som att springa motsols i en centrifug.
Min lille solstrale skiner inte för tillfället och allt som var motiverande liksom sögs ur en. Det är tur att man har vänner, det är när det är som jobbigast och trakigast som man vet vem som finns där. Det vet ju alla. Men om alla vet att det faktistk stämmer, det vet jag inte.
 Syster och far, tack för trevligt sällskap pa fotomässan, det var kort men koncentrerat om man bortser fran mina sma hysteriska förvirrings/panikattacker.

Nu ska här ut och skrittas en förhoppningsvis lugnt häst och imorgon aker vi pa tavling igen.

Kommentarer
Postat av: Pc

du är alltid välkommen

2009-02-27 @ 23:46:50
Postat av: m

kanske dags för lyckås? :)

2009-02-28 @ 08:05:15
Postat av: Anonym

Du är typ den svåraste att finnas för med tanke på de misslyckade försök jag gjort de senaste veckorna att få tag på dig, men behöver du mig så är det omvända (att få tag i mig) förhoppningsvis inget hinder för att få ditt behov stillat. :) KRAM! .y

2009-03-04 @ 07:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0