Förkylningstips?

Usch, usch. Igår sved halsen redan från morgonen och på eftermiddagen när jag och Rich var i full gång med att måla våran sadelkammare frös jag och hela kroppen värkte. Så, idag stannade jag hemma på morgonen och försöker kurera mig. Då blir resultatet det här:









När Hanna kommer hit får hon ha snabbkurs för mig mellan våra utflykter. Vad hon inte vet är dock att hon ska vara med när vi skördar höet, haha. Mamma, Lena, Pappa och Hjalmar, jag ska nog se till att det finns gott om arbete när ni kommer också :)
Någon annan som vill komma och hälsa på?



Kommentarer
Postat av: mamma

det ser inte ut som du behöver ngn kurs i fotografering. :) snart kan fam fredin ha vernissage, alla tar ju jättefina bilder!!

Jag kommer när ni har gjort klart, vad det nu är som ska göras. kram mamma

2009-06-16 @ 16:53:53
Postat av: Hanna

Aha! Det är därför jag ska ha med mig oömma kläder! :) Den understa bilden var riktigt fin. Vad är det jag ska lära dig? Photoshop? Kram

2009-06-16 @ 19:39:14
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Pc

Precis som redan är sagt. Härliga bilder och jag är jätteglad för att det här med bilder tagit fart på alla håll. Skitkul!

Jaha och vad kan det finnas att göra i augusti? Jag kan åka runt i någon av era bilar i "mellan England" och dela ut reklam för ert stall. Ett bra sätt att se sig omkring...hänger du med?

Kram

2009-06-16 @ 20:44:05
Postat av: Pernilla o Irma

Hej



Så skoj att höra från er! Ni verkar ju ha det bra i England. Men vilken soppa med Rocky när ni skulle resa dit! Herregud! Skönt att det löste sig ändå!



Med så många kaniner så låter det som ett ställe för min gamla kooikerhondje! Haha... Rocky motionerar sig själv med andra ord?!



Ha det så bra o hälsa lilla vovven från oss!

2009-06-18 @ 06:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0